Hello eznakhalili.com readers!!

Wednesday, October 12

Review Spa Eve De Beaute

  Print kupon kat atas ni untuk harga potongan 50% di Eve De Beaute


I terfikir nak buat post ni sebab ada shout kat komen menanya promo 50% off Spa deal i dari Eve De Beaute ni dari Milk A Deal ke?...Jawapannya adalah tidak. I bukan associate dengan sesiapa pun. Deal ni adalah diantara my blog DAN Eve De Beaute.

Personally i ada ambik pakej Eve De Beaute ni. I ada ambik pakej kat spa ni. So i dah try dah

  • Jacuzzi
  • Body scrub
  • Hot stone back massage
  • Candle massage treatment
  • Ear candle
***Apa yang best pasal Jacuzzi ni, i dapat berendam di dalam tub tu dengan air suam. Rasa lega sangat tau. Relax je. Lagipun lampu akan dimalapkan dan tub tu nanti berwarna warni. 

***Body Scrub ni i dah try scrub bau rose dan mint. Tapi i lebih suka rose lagi sebab i suka bau bunga rose. Selepas scrub badan kita akan rasa licin dan bersih.

***Hot Stone back massage ni pun best sebabnya hot stone akan diletakkan di belakang badan kita. Jangan risau, tuala akan dilapikkan. Kalau tak, terbakar ler kulit kita tu. Kemudian, akan ada urutan dengan menggunakan hot stone ni. Eve kata one of the favourite jugak di kalangan customer.   

***Candle massage treatment pula kulit kita licin dan tak berminyak. Kenapa dipanggil candle? Sebabnya kena bakar dulu sebelum disapukan ke badan kita. Baunya sangat sweet nama Monoi kalau tak silap i.

***Ear Candle ni bahan seperti rokok panjang. Rokok panjang ni akan dibakar dan diletakkan di lubang telinga kita. I ada satu experience dengan ear candle ni. Masa tu hidung i tersumbat. Kan ke ear, nose and throat tu satu saluran kan?. Lepas je rawatan ear candle tu, hidung i lega....kurang tersumbat. Senang nak bernafas sebab tugas ear candle ni untuk menyedut cecair melalui telinga.
 
Semua ni yang i dah try sebab antara facial dan massage, i prefer massage since i dah guna produk yang i biasa guna untuk facial ni. Bukan i je pernah try...ni one of my friend pun dah try. 


Ni kawan i dah try facial kat Eve De Beaute. Dia bawak sekali mama dan adik dia berSPA ke sini...


Eve De Beaute bermurah hati nak bagi pakej 50% off untuk pembaca blog My Small World. Boleh extend ye kepada sesiapa yang print out kupon di SINI atau kat atas page ni untuk first try sahaja. 3 pakej yang you alls boleh pilih ada dinyatakan. Grab Grab the offer before 31 Dec 2011.

6 comments:

  1. tak sabar nak pegi sini lagi..sieys antara spa yg paling besh pernah me pegi selain naerunchara spa(desa sri hartamas)

    ReplyDelete
  2. @Mama Zharfan Suzz i teringin plak nak gi Nearunchara tu sebab owner tu dengar cerita orang Thailand kan...:-)

    ReplyDelete
  3. meh ler kengkawan ku kita ngedet sambil erSPA bersama...jom nak

    ReplyDelete
  4. @AyuArjuna BiGoshh ehhhhhhhhh NAKKKKKK NAKKKKKK...i idok le dapat pakej ni. I tunggu you alls je ler....jom jom....

    ReplyDelete
  5. best dkt eve ni...aritu die ada antar promo gk..

    ReplyDelete
  6. http://kokoadik.blogspot.com/2011/10/teringin-nak-pegi-sparm60-je-pulak.html

    ila promote kat blog ila..hehe.. tapi diorang kena print kat sini jugak.. ok tak?? ila dah ajak adik ila teman datang sini.. insya allah nak try..

    ReplyDelete