Friday, October 21

Percikan bunga api



Masa me, hubby and Dania makan kat Pizza Hut USJ baru baru ni, tetiba sayup sayup dengar bunyi meletup. Entah bunyi apa i pun keluar le Pizza. Rupanya bunyi kuat tu bunga api. Entah occasion apa dan kat mana occasionnya tak le i tahu tapi yang paling i kelakar bila ada pekerja kat kedai lain dok menebeng depan Pizza Hut sebab nak tengok bunga api. Hehehe.....pastu bising pulak tu kata wahhhh wahhh wahhh setiap kali meletup bunga api. Hubby tak keluar pun. Huh kengkonon macho la tu. Dania keluar kejap je pastu terus masuk Pizza. I pulak? I tunggu sampai pertunjukkan bunga api tu habis....ha ha ha....

Kalau tengok percikan bunga api tu sama je, cuma yang syoknya sebab tengok warna warna yang ceria... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails