Tuesday, October 25

Jamu lagi???


Jalan jalan kat Giant Kinrara, i singgah kat booth ni sebab nak tengok2 jamu. I rasa macam nak mencuba jamu mak dara untuk kesihatan dalaman. I nak yang pil, bukan serbuk punya. Dulu i dah try beli serbuk. Makhaihhhhh busuk ya amat. Berchenta nak minum jamu serbuk tu yang dibancuh dengan air. Pernah le beberapa kali nak termun*** sebelum dapat telan. Dah telan satu hal pulak lagi sebab bau jamu tu melekat kat lidah. Akhirnya i buang jamu tu.....sayang sungguh. 

You alls makan jamu dak???

2 comments:

  1. tk mkn jamu..time dlm pantang dlu pn nenek yg buat ubat tp tk mkn sgt cz breastfeeding so mkn ubt spital je...kita susah skit bab2 mkn ubat..tp kalo terpaksa kena mkn jugak

    ReplyDelete
  2. me pernah mkn jamu nona roguy--siyes rasa nak muntah tapi sanggup sbb time tu me diet hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails