Monday, October 31

CCC


Dari Taman Bukit Jalil, Bukit Jalil ni boleh nampak pembinaan bangunan ni. I mula2 tak tahu bangunan apakah ini. Rupanya CCC. Namanya bila i surf the net adalah CCC iaitu Calvary Convention Center. Sangat besar tau bangunan ni. Bangunan ni dibuat seakan-akan bahtera nabi nuh. Dalam agama kristian Noah's Ark. Convention penganut agama kristian bakal dibuat di sini pada masa hadapan. 

Malaysia ni kan terkenal dengan bangunan yang tertinggi tak pun terbesar. CCC ni kalau tak silap i terbesar jugak tapi tak sure di dunia atau di rantau Asia. Gulp.....dekat pulak tu dengan rumah i.

7 comments:

  1. minta simpang lar umat Islam pergi sana.. =.='

    p/s: mama balqis mesti x baca entry tuh..hehehe..

    ReplyDelete
  2. @Cik Bambam risau kan?...mama balqis tgk sekali lalu je tu....

    ReplyDelete
  3. isk..mmg ada dh pernah baca nie..huhu..besar gle kot!if atgk picture dr atas lg..

    adeh..kan bagus masjid yg dibuat besar2 mcm nie..huu

    ReplyDelete
  4. @tiefazatie bukan kot ifa. Ini betul betul besarrrrrrr....banyak tingkat gak ni....

    ReplyDelete
  5. Owh. . . nape la banyak sangat rahsia yer... hurm... :'(

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails