Sunday, December 26

Kiosk pelbagai guna

Kiosk 5 in 1

I terjumpa kiosk pelbagai guna yang diletakkan di luar kedai mamak.....err kedai mamak lagi? Hehehe...saje melepak dengan mr. hubby dan dania...Kiosk ni digunakan untuk :-

1. Membeli tiket Air Asia dengan menggunakan wang tunai.

2. Reload prepaid.

3. Kirim wang ke Indonesia.

4. Bayar bil.

5. Mencetak gambar.

Menarik kan? Kira 5 in 1. Tiket Air Asia kalau setakat ratus2 mungkin boleh beli kat sini. Kalau ribu raban, ada berani nak bawa wang tunai sebanyak tu??...

You alls pernah nampak Kiosk ni kat mana2 tak?

8 comments:

  1. hehe menarik gak ni..tp kalau AA, me suka beli online ajer ;)

    ReplyDelete
  2. tak penah nampak pun kios ne.. canggih kedai mamak tue..luar kedai dia letak kios macam ne

    ReplyDelete
  3. @Mama Zharfan

    AA kat sini kena bayar cash. Dibuatnya ribu riban...cemana nak bawak duit yg banyak itu?...

    ReplyDelete
  4. @Ya ALya

    ingatkan i sorang baru nampak, nampaknyer ramai juga tak pernah nampak kiosk nih...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails