Saturday, December 11

Kerang

Kerang bakar yang yummy iteww

I memang suka makan makanan laut. Antaranya udang, ketam dan kerang. Ada sesetengah orang alah makan seafood kan. Bersyukur i boleh menikmati seafood nih. Kalau terlebih makan pula boleh menyebabkan penyakit gout. Kerang juga boleh menambah darah. I cerita ni sebab baru2 ni kat tempat makan ni ada menu kerang bakar nih. I makan dekat Rasta Taman Tun tapi portion yang agak sedikit jadi tak berapa puas nak makan. Harga boleh tahan jugak....Cicahnya memang sedap la. Dengan sos ala thainya. Makan pun macam tak boleh nak stop.

Ada sesiapa lagi tak yang suka makan kerang?

12 comments:

  1. ya pun hantu kerang bakar ni...tak kisah la apa jenis kerang yg di masak....rendang kerang lagi sodap....

    ReplyDelete
  2. me suka jer :) and me memang sukaaa sgt mkn seafood!

    ReplyDelete
  3. @Ya ALya

    akak x suka plak kerang dimasak pepe. Suka kerang bakar cicah sos...terangkat!!!

    ReplyDelete
  4. i pulak gila udangggg

    sedapnyewwwww

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails