My IG Post

Hello eznakhalili.com readers!!

Nuff

Kerang

Kerang bakar yang yummy iteww

I memang suka makan makanan laut. Antaranya udang, ketam dan kerang. Ada sesetengah orang alah makan seafood kan. Bersyukur i boleh menikmati seafood nih. Kalau terlebih makan pula boleh menyebabkan penyakit gout. Kerang juga boleh menambah darah. I cerita ni sebab baru2 ni kat tempat makan ni ada menu kerang bakar nih. I makan dekat Rasta Taman Tun tapi portion yang agak sedikit jadi tak berapa puas nak makan. Harga boleh tahan jugak....Cicahnya memang sedap la. Dengan sos ala thainya. Makan pun macam tak boleh nak stop.

Ada sesiapa lagi tak yang suka makan kerang?

Comments

Post a Comment

Translate

Popular Posts