Hello eznakhalili.com readers!!

Saturday, December 3

2 berita gembira dalam 1 hari

Masa tengah nak bayar kat kedai mesra Petronas, ada call masuk kata Dania dapat invitation ke Barbie Princess Charm School Party. Ayu yang inform i pasal contest ni so the next day terus ke Toys R Us, dan hantar borang pada hari yang sama. Tarikh tutup 27 November 2011. I pos dalam awal bulan November. Based on Slogan. I want to be a princess because............................ (less than 10 words).  

Excited ummi dan Dania. Terus juga dapat location details thru sms. Dibuat di kelab ekslusif near 1 Utama. Buat pulak hari Jumaat. Bukan kelab malam ye. Ni kelab all in ni. Ada gym, ada swimming pool etc....So mummy yang bekerja tu kenalah ambik cuti.  


Tengah i drive kereta, ada call masuk lagi. Kali ni sape pulak call ye. Nombor sangat tak familiar. Tup tup dapat call kata i salah seorang pemenang untuk Back to school, what's your story. Dutch Lady. Ada je info kat facebook Dutch Lady Malaysia.

Ada 2 soalan yang kita boleh pilih nak jawab. I hantar dua dua jawapan esei tapi tak sure yang mana satu terpilih. 

Soalan 1#
Kajian menunjukkan lebih 30% murid-murid di sekolah rendah di negara ini didapati tidak bersarapan sebelum ke sekolah. Segelintir daripada mereka mengatakan bahawa ibu bapa mereka tidak mendorong mereka untuk bersarapan. Apakah pendapat anda? Sila berkongsi pengalaman anda bersama anak anda dengan kami.


Soalan 2#
Bagi kanak-kanak yang memasuki alam persekolahan buat pertama kali, ia merupakan satu pengalaman yang baru dan gemuruh bagi mereka. Apakah pengalaman anda dalam hal ini? Dan bagaimana anda atasi masalah ini?

HADIAH-HADIAH

3. Hanya TIGA cerita akan dipilih sebagai pemenang hadiah utama.

4. Hadiah-hadiah adalah seperti berikut:
a) Wang tunai bernilai RM800 dan hamper Susu Dutch Lady + peluang untuk tampil di dalam tiga media cetak terkemuka
5. Pemenang kemudiannya perlu mengambil bahagian di dalam rundingan yang akan dihoskan oleh ibu bapa selebriti bersama-sama pakar nutrisi dan pakar psikologi. Perbincangan ini adalah berdasarkan soalan-soalan yang telah dijawab. Keterangan lanjut akan diumumkan kemudian.
6. Penyertaan berganda dibenarkan, namun setiap peserta cuma boleh memenangi 1 hadiah sahaja walaupun lebih daripada 1 penyertaan dihantar.

I copy paste dari SINI

Rundingan dijadualkan di salah sebuah Restoran di Kuala Lumpur minggu hadapan. Terlupa i nak tanya ibu bapa selebriti tu siapa sebab i dok menjerit macam orang kurang siuman. Hehehe......rasanya prize giving pun hari yang sama. Alhamdulilah.....at least cash ni boleh cover cash cuti cuti Indonesia.

7 comments: