Wednesday, December 28

Vita Cat makanan kucing halal


Kenapa makanan kucing pun kena halal yer? Sebabnya kita tak tahu kalau makanan kucing yang tak halal tu diperbuat dari unsur B*** ke tak kan. Bukan unsur B*** je kot kot ada unsur alkohol ke aper....camne bila kita main pegang je makanan kucing tu kan? 

Oleh itu, Vita Cat pilihan alternatif pengguna Islam. Makanan ni hubby bagi makan kucing jalanan kat rumah i tu. Gemuk dah kucing2 ni. Sebelum makan Vita Cat, kurus jer...Mula2 tak reti gak kucing2 ni makan gini. Lama2 haaa ambikkkkk habis je tiap kali bagi makan kat meow meow ni. 


6 comments:

  1. Betul gak tu.. ;)
    TQ dear 4 this info.. ;D

    ReplyDelete
  2. bagus bela kucing ni..murah rejeki, insyaAllah..

    ReplyDelete
  3. berapa harga nye ni?....n kat mane di jual tak pernah nampak pun

    ReplyDelete
  4. kat tesco ade jual , harga x de la mahal sgt.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails