Monday, December 26

Photoshoot bersama majalah islamic

Sebelum ke photoshoot harus la makan dulu kan. We alls makan kat JM Bariani cawangan Puchong Jaya. Cosy sungguh deco dalam JM ni.

Biasan di dalam cermin 

JM Bariani cawangan Puchong Jaya

Dania ni memang tak leh tengok i snap sana sini mesti nak kacau gak...

Deco dalam JM Bariani

Tauhu bakar ni portion banyak sangat la sampai kena tapau

Dessert ni memang yummy...tapai ais krim

Wajah penat sebelum photoshoot. Dania pakai tudung Pearl Haya

Dah siap makan, singgah solat kat Masjid Kinrara sebelum ke Taman Tasik Bukit Jalil. Photoshoot kat sini lah. Taman ni memang luas dan cantik. Aktiviti PS memang menarik kalau buat kat sini. Sebelum ustazah Dania ni datang, Dania sibuk le memain kat taman permainan ni kat entrance pertama. Lepas tu bergerak ke Taman Antarabangsa dengan kereta sebab taman ni sangat luas. Kalau sanggup menapak naik bukit turun bukit go ahead. We alls naik kereta terus ke entrance ke-3 taman ni. Taman Antarabangsa ni ada le taman mengikut taman ni setiap negara. Macam kat taman belanda, ada kincir angin. Sayangnya taman kat sini macam tak terjaga sebab bangunan tidah dicat. Dibiarkan berkarat. Kalaulah DBKL jaga taman ni mesti lagi cantik dan menarik.  

Ada ke kawan2 kat DBKL? Boleh mintak tolong bagitau....

Aksi melompat depan photographer dan wartawan sedang melihat. Ni kat Taman negara Belanda.

Actually wartawan ni, Noor Fatahiyyah....Dania punya guru kelas masa tahun 1 kat Sri Pintar Al Amin. Hehehe.....

Ada sesiapa yang mmpunyai anak yang berbakat dan berminat nak masuk dalam majalah islamic ni? Tinggalkan komen kat sini yer...


8 comments:

  1. majalah apa ni ezz? PS tu dpt token ker?

    ReplyDelete
  2. magazine ape ni ezna.. anak u memang sporting, emir i tak berape pasti lagi.. tak pernah bawak dia pe PS

    ReplyDelete
  3. @Mama Zharfan dapat. Tapi tak la banyak. Majalah Fardhu Ain suzz..majalah islamic gitew...dia boleh datang ke tempat u...

    ReplyDelete
  4. @Em's Family Hi mira...magazine Fardhu Ain mira....dapat la small token. She will go to yr place. Memang tengah mencari cari orang pun.....:-) Kalau u nak will pm u her number...

    alahai santai2 je mira. Kat kondo u yg cantik pun boleh...

    ReplyDelete
  5. try guna netbook baru..harap2 blh tinggal komen

    ReplyDelete
  6. bolehle aik gbr kat umah ila je.. kt kolam umh ila..kiki..berangan mmg syok..

    ReplyDelete
  7. Syok jugak nak suruh anak2 PS.. Camana ek?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails