Hello eznakhalili.com readers!!

Thursday, December 29

Event Papa I Love You bersama Sofy 360

I ada offer few friends 2 tiket ke tayangan Papa I Love You ni tapi semua tak free so akhirnya yang boleh pergi adik ipar kepada adik i yang tinggal Sunway dengan kawannya yang boleh pergi. 

I tiba ke Sunway Pyramid dalam jam 6.30pm, so me and Dania makan dulu kat McD di Sunway Pyramid untuk isi perut. Kawan i Aqmar yang jadi BF i masa event Lipice pun datang sekali kat sini. Dia datang dengan hubby dan anak2 saudara. Berkali jugak call i. I datang lenggang kamgkung je sebab rumah i ke Sunway Pyramid tu tak la jauh sangat. Hehehe.....mereka all the way dari Bentong tu so mungkin tak berapa sure keadaan kat sana. I janji dengan adik ipar adik i tu pukul 7.30pm kat TGV Sunway Pyramid.


Lepas daftar kat Sofy dan dapat 4 tiket, i agihkan 2 tiket lagi buat adik i punya adik ipar dengan kawannya bersama 2 goodie beg dari Sofy. Actually i dapat 4 tiket. Hubby dapat 2 dan me dapat 2. Gambar lupa pulak i nak snap. I as usual pergi dengan BF i ler....Dania Yasmine.

Meja daftar media di sini yer...meja kami sebelah je

Lepas daftar dalam 7.30pm, kami rehat dulu kat tempat duduk di bawah sebelum pergi ke tempat main2 supaya Dania dapat menghabiskan masa. Tayangan jam 9.00pm rupanyer......Dania sempat la main bumper car.


Dalam 10 minit sebelum pukul 9.00pm, i nampak Lisa dan Mia Sara ada kat panggung sedang bergambar dengan peminat. So, me and Dania terpaksa mencelah sebab lepas ni mungkin takde peluang lagi kan. Selalunya tetau lepas movie je they alls ni dah lesap. Grab peluang tu.


Gambar ni i mintak tolong orang kat situ. Sayang la gambar Mia kepala je nampak. Dania kata Mia Sara ni comel.

Emcee of the day

Lisa memberikan sepatah dua kata. Katanya dia nyaris tak datang sebab paginya sibuk berPS dengan 'Abang'

I dengan selamba pergi turun dekat sikit nak ambil gambar Lisa. Errrr...i sorang je taw...sume duduk kat seat memasing...

Semua pelakon Papa I Love You

Sume penonton dibekalkan 1 popcorn dan 1 Coke di seat memasing

Ni pelakon tambahan Papa I Love You, Johan Raja Lawak. Not sure Raja Lawak yang mana. Tanya papa Mia pun dia tak tahu.....you alls tahu???

Event habis dalam 10pm lebih. Me and Dania terus nak terkam toilet. Nampaknyer toilet tak jumpa yang bukak. Akhirnya terus memecut ke rumah. Sejuk ohhhh kat dalam cinema. Nasib i dah prepare bawak baju sejuk me and Dania. Dania i siap suruh pakai socks lagi. Tak sempat tunggu hubby kawan i Aqmar yang nak suruh tunjuk jalan ke parking kat Sunway sebab dah melaju je we alls. Tak sempat jumpa adik ipar i punya adik pun....hehehe....Sorry Siti Fatimah yer.....

Movie ni bagi i biasa ajer tapi ada beberapa part i menangis sebab i teringat sangat kat Papa i. Mia panggil ayahnya Papa dalam cerita ni. Bila habis movie i tengok Dania punya mata berair....hahaha rupanya dia menangis bila dalam cerita tu ada yang menangis. Ada part yang Dania ni gelak2. I maintain macho di situ yer...

Tapi.....iklan cerita sebelum Papa I Love You ni yang i tak gemor....cerita hantu Keramat lah. Kum Kum lah.....Dania sampai tutup2 mata. Adoiiii tak habis habis lagi ke genre hantu ni wahai pembikin filem???. Kita pulak dimomok momokkan dengan hantu. Patutnya hantu yang takut pada kita. Ni kita yang takut pada hantu.....Adehhhhh......

7 comments: