Nuff

Hello eznakhalili.com readers!!

@eznakhalili

Sunday, December 25

Legoland Malaysia


Taken from HERE

Taken from HERE
Bertambah lagi satu taman tema di Malaysia. Legoland Malaysia harus diterjah tahun hadapan. Bakal dibuka akhir tahun 2012 yer. Tiket promo untuk setahun ada juga dilancarkan. Sila click link yer untuk info selanjutnya. Tiketnya boleh tahan jugak yer mahalnya. Kalau seorang dewasa harga tiket promo ->> RM195, warga emas ->> RM150 dan kanak2 (3-11 tahun) ->> RM150. Kalau anak lebih pada 11 tahun dah kena tiket dewasa yer....Kalau bukan tiket promo lagi mahal harganyer. Kalau anak ramai? Bayangkan??? Mahal kan?....

Nampaknyer i kena kumpul duit le start sekarang......
Print screen from HERE

7 comments:

  1. @Em's Family Kalau tak silap macam kat Johor je mapnyer....near Singapore...

    ReplyDelete
  2. Perghh mahal gila ticket dia. :/

    ReplyDelete
  3. siyes mahal---tapi memang pun..event tix disneyland pun sgt mahal...

    ReplyDelete
  4. @ADEEYA Memang mahal giler. Adik beradik Universal Studio Spore dan Disneyland

    ReplyDelete
  5. @Mama Zharfan Kan....tu yg kena kumpul duit tu ....

    ReplyDelete
  6. mahal sangat kot.. belum mampu lagi,, ehehe

    anyway.. thanks for sharing.. interesting nampak tmpt ni..

    ReplyDelete