Tuesday, November 8

Flora & Fauna

Taman Rama - Rama
 
rama - rama

ikan

rama - rama sedang menghisap manisan di makanannya. tengok rama - rama yang mempunyai sayap seperti daun yang kering tu.....unik kan?....kepak dalamnya cantik tau...berwarna biru.

pepatung atau orang perak panggil chatchibor

kura - kura dan rama - rama. nampak tak rama - rama yang hinggap kat belakang kura - kura tu ???

bunga seri pagi

bunga putih ni tak tahu nama apa

bunga ni pun tak tahu nama apa


********************************************

Taman Tasik Perdana
rusa

sang kancil. kecik je sang kancil ni. Err cerdik yer??? 


****Antara my favourite photo, rama2 kat daun tu dan pepatung yang diambil oleh my hubby....

****Dengan DSLR hasilnya tidak menghampakan. Boleh tengok dengan jelas hasil ciptaan Allah yang sangat unik.  Alhamdulilah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails