Friday, November 11

Mutiara hati

Saje nak kongsi kata2 yang menarik di pagi Jumaat yang penuh berkat ini. Semalam i tengok Ustazah Pilihan. Masa Ustazah Nina tersingkir, dia ada bagi ucapan.....

 "Allah tak bagi apa yang saya nak tapi Allah bagi apa yang saya perlukan...."

Kata-kata yang sangat bermakna sebab kekadang kita cakap kat dalam hati kenapa Allah tak bagi apa yang kita nak.....tapi rupanya Allah nak bagi kita apa yang terbaik untuk kita sebenarnya....

Allah maha mengetahui apa yang terbaik buat hambanya....  



****I macam suka pulak kat Ustazah Firuz. Dia ambik PHD kat Amerika pengkhususan Tamadun Islam dan Islam di Timur Tengah

****Didik Wanita, Terdidik Generasi

2 comments:

  1. @AyuArjuna BiGoshh Kan ayu sebab i pun kkdg nak sangat benda tu tapi tak dapat....x semua kita dapat pun....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails