Sunday, November 20

Makanan nostalgia


Ni lah makanan nostalgia sang suami...hehehe...pulut durian yang dimakan bersama santan, gula dan durian. Sedap jugak lemak lemak gitu. Senang je nak sediakan.

Bahan bahan :

Pulut
Durian
Santan 
Gula

Durian selain makan saje boleh jugak dimakan macam ni. Apakah makanan nostalgia anda???.





3 comments:

  1. Wahhh! Lama dah tak makan pulut durian hehee..

    Fik suka makan murtabak durian, yeahh.. itu boleh dikategorikan sebagai makanan nostalgia Fik ^^

    ReplyDelete
  2. wah...ini bukan makanan nostalgia kalau utk family sebelah hubby ayu..memang kalau jumpa durian, wajib tanak mulut makan bersama..ayu tak pandai makan sangat cam ni...ayu kena makan serawa durian..hehe

    makanan nostalgia yu jemput-jemput durian..masa kecik2, kakak ipar suka masak...walawei..memang sedap!!! tapi nak masak sendiri takut cam tak jadi jer..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails