Hello eznakhalili.com readers!!

Thursday, November 17

Crabtree & Evelyn

Kebetulan my friend Hidayah memang ada pesan EDT Rosewater dari Crabtree & Evelyn disebabkan ternampak entry di blog Suzz. Wah entry u telah menarik perhatian Hidayah la Suzz :-) :-) :-). Lepas je hantar Dania ke school dan i siap breakfast kat school Dania, i pun pergi mall ni. Tiba awal tu. 9.45am. Siap parking semua, i gi cari Crabtree & Evelyn. Pelik i tengok orang dah siap beratur kat depan kedai. Bila kedai bukak, first 20 customer dapat nombor. I dapat No.14. Rupanya first 20 customer hari ni 16 nov 2011 - ahad, dengan pembelian RM120 ke atas kita akan dapat 1 set miniture Crabtree & Evelyn worth RM85. Tambahan ada SALE you alls. Today first day la pulaknyer. 30% off untuk member dan 20% off untuk non member. I tak tahu sebenarnya. I beratur pun sebab memang kebetulan nak menuju ke situ. Langkah kanan tu. Hidayah pesan EDT Rosewater 100ml dan bedak Rosewater. I grab dulu barang my friend Hidayah ni. Lepas tu i ada tanya tanya kat SA ni. Ambikkkk dia offer kad member dia so i pun grab barang i pulak. Hehehe....So that means i akan dapat 30% off untuk semua barang. Untung kan?. 

I grab ni.....   

Sabun buku Rosewater

Dan.....i grab jugak bag comel Hello Kitty ni harga RM138 before discount. After discount tolak le 30% yer...

Beg Hello Kitty

Beg Hello Kitty ni bukan kosong je. Ada jugak body lotion dan shower gel Rosewater dalam tu. Ohhhh i love bau Rosewater ni. Ada yang suruh i try Iris. Yes wangi tapi...i still suka Rosewater jugak.

Dalam beg ni ada shower gel dan body lotion

Taraaaa sebab i first 20 customer, i dapat ni...you alls......worth RM85 for free. 


Lepas dah beli, i saje call Suzz sebab Suzz peminat Rosewater. Then Suzz pun kirim jugak EDT Rosewater tu. I dengan selambanya masuk kedai dan try mintak kad kat staff tu. So, EDT Suzz pun dapat 30% off ya. Dari harga asal RM140 EDT Rosewater 100ml turun sampai RM98 je. Bukan senang nak dapat harga murah kat Crabtree ni sebab harga barangan kat Crabtree ni agak pricey.

Sape rajin nak tunggu kat depan pintu sebelum kedai Crabtree & Evelyn tu bukak silalah ye. Pastikan harga barangan semua RM120 ke atas yer.... untuk 20 customer terawal je tau...layari info di sini



****buat baik dengan orang dengan ikhlas dan jangan lokek untuk melemparkan senyuman. Kita tak tahu mungkin secara tiba-tiba kita ditawarkan satu tawaran yang sangat lumayan.....tapi jangan la senyum sorang-sorang takut orang ingat kita ni keluar dari wad bahagia...hehehe....

5 comments: