Hello eznakhalili.com readers!!

Thursday, June 7

Terengganu Day 1

Lepas hubby solat Jumaat dalam pukul 3 petang, terus le keluar rumah dan ikut Karak Highway. Menuju ke Petronas yang ada tempat makan tu. We alls makan tengahari dulu kat sini. Lepas makan dan solat terus la meneruskan perjalanan ke Kuala Terengganu. Masa kat Cherating, kami singgah makan dulu kat restoran tempat i makan masa bercuti dengan mama, bibik, hubby dan dania. Mengimbau kenangan sungguh. Tetap seperti dulu. Service lambat ya hampunnnnn........... lepas tu ke masjid near Cherating juga solat.

Tiba Kuala Terengganu pukul 1 pagi. Kena parking pulak kat tepi jalan. Nasib la ada parking berdekatan hotel. Ada jugak yang baru tiba macam kami. Parking kat dalam hotel dah penuh.


Pak Su Seafood Sri Pelabuhan....kalau you alls in a hurry...tak payah le makan kat sini.....service lambat!!! boleh i angkat tangan nak soh datang ambik order buat2 tak nampak?? pastu dok sibuk bersihkan tempat yang kotor. Customer duduk buat tak nampak je.....

Ni le hotel Tanjong Vista yang kami duduk tak sampai 1 hari. Nak bagi ada tempat untuk rehat dan membersihkan badan ajer.


Hotel kami menghadap laut

Tidur tak sampai beberapa jam, dah bangun nak breakfast dulu sebelum ke Kelantan

Bilik air yang sederhana besar

Selesa jugak la

2 katil single je yang tinggal so grab ajer....hotel kebanyakkannya fully booked

So lepas ni cerita aktiviti di Kelantan pulak...


2 comments:

  1. terengganu mmg best .. oowhh .. restoran tu mmg hampeh sket service dye ..

    ReplyDelete