Friday, June 22

Makan Time - Mee Ketam di Shah Alam

Semalam i ke Shah Alam sebab nak jumpa kawan kat Shah Alam. Kol 11.00 lebih dah parking depan kedai. Tengok operation hour start kol 12.30 tengahari. Udah i lepak je dalam kereta. Ni sebab dah lama i teringat ingat nak makan kat sini. Kol 12.25 tengahari i dah terpacak depan kedai. Ce teka sape orang first? Hehehe.....lagi mau tanya ye. Pastu i mintak izin nak lepak dalam kedai. Takkan nak berdiri tunggu sampai 12.30 tengahari. So, staff Mee Ketam siapkan i meja kat luar. Wah....terus ambik order air dan apa yang i nak makan. Ini kali kedua i makan kat sini. Masa 1st time makan tak bawak kamera la....

I order Mee Hoon Ketam Nipah so harga ketam ialah RM5 / 100 gram yer. Perghhhh ketam tu punyalah sebesar mangkuk tu....hehehe....so jom la intai intai ketam i makan ni kat Restoran Mee Ketam yer. Mee Ketam ni berdekatan dengan Unisel di Seksyen 7 Shah Alam.

Rasanya Eyriqazz pun rajin makan kat Mee Ketam. Jom Mee Ketam jom!!!

Mee Ketam

Mee Ketam ni konsep simple

Meja kayu ni muat 4 orang

Menu di Mee Ketam. Ada pilihan sup, nasi dan mee kari. Yang mana pilihanmu?

Mee Hoon Sup Ketam Nipah

6 comments:

  1. ezz..bila nak belanja i mkn mee ketam ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  2. ni yg msk jjcm tu kn...beso ketam tp tula bila mkn ketam ni leceh skit..hehehe

    ReplyDelete
  3. @mama tisya a'ah yg masuk JJCM tu. Tapi kulit atas tu dah siap2 dibuka dah. kaki ketam ni sume dah dipecahkan so senang nak makan....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails