Tuesday, November 9

Pasar Mini Ramly

Ini je yang i beli di pasar mini Ramly, Squid Ring

Pasar mini Ramly

Selalunya kalau nampak jenama Ramly ni mesti teringat gerai burger kan??...Kali ni Ramly dah buka pasar mini dah......Ye....dah ada pasar mini dah....I teringin nak tengok apa yang dijual di sini. Rupanya selain dari bahan2 buat burger jenama Ramly, ada juga dijual jenama lain jugak macam mayonis, nugget ikan dan ayam, majerin dan lain2 lagi. Pasar Mini yang i pergi ni terletak di Seri Kembangan. Dekat je dengan Giant yang baru dibuka di Pusat Bandar Bandar Putra Permai, Seri Kembangan tuh....

6 comments:

  1. kat ipoh dolo pn ader... tapi dh tutup... ;p

    ReplyDelete
  2. dkt area kg baru pn ada psr mini ramly jual mcm ezna ckp tu ..kita pernh lalu je tk sempt msk cz p restoran kt sebelah psr mini tu je..ehhehe..tp ramly burger dh mhl skarng dagingnye tp tetap sedap la compare ngan daging burger lain

    ReplyDelete
  3. squid ring tuh.. buat org nk mkn skrang gaks..hihi..

    ReplyDelete
  4. tak pernaH nampak pun kawasan kl dan pj...nak google lah.saya suka ngan abg ramly hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails