Sunday, November 21

Bergotong royong amalan mulia

Sotong breaded Ramly

Ikan goreng

Ketam bercili yummy

Hari ni suami isteri, bergotong royong menyediakan masakan tengahari. I sediakan bahan2 masak untuk ketam bercili dan masakkan ketam bercili ni. Dania sibuk tengok playhouse disney channel dan ayah?? tolong menolong masak nasi, goreng ikan dan goreng sotong breaded Ramly. Ikan ummi yang tolong siang siap2. Seronok kan bila hubby pun tolong sama. Tak lah kita penat sangat. Hehehe.....Hubby pulak siap cakap, kalau masak udang pun sedap jugak masak macam ni....waa......sedap kot masakan i nih.....he he....(Maunya tak sedap?? asal i pass je ketam habis dimakan hubby......ngehhhhh)

You alls, hubby tolong tak kat dapur?

14 comments:

  1. yummy!! sotong tu sangat membuatkan yana terliur tau! suka sotong goreng tepung.. heeeeee

    ReplyDelete
  2. En.somi tak pandai masak,tak nolong pun kt dapur.tp dia rajin kemas dgn vacuum rmh...he3.

    ReplyDelete
  3. @Mama Rayyan

    Oh tolong juga tu....sambil kita masak, rumah da takde habuk....

    ReplyDelete
  4. sdap nye.. tp tkut nk masak sotong goreng tepung.. memercik kot.. huhu

    ReplyDelete
  5. @husaynrazak

    nak masak sotong kena pakai perisai...he he he

    ReplyDelete
  6. nanti me dtg umah u, u msk ketam yer hehhehe

    ReplyDelete
  7. saya nk ketam tu..sedapnye~ huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails