Sunday, September 2

Aidilfitri kedua di Kedah

Hari kedua di Kedah, kami pergi makan tengahari kat kg my hubby. Ada saudara buat ikan bakar. Memang setiap tahun kerap jugak buat ikan bakar. Hari kedua Dania dah pakai dress. I jek pakai jubah hitam.


Ikan keli bakar pun ader

Memang terer bakar membakar ni. Ada berniaga ikan bakar kat Kedah. 

Lauk i

Ada jugak sesi photoG kat sawah!. Cantik kat sini sebab padi tengah menghijau. Cuma panas terik.

Ni cam gaya feminin berlari...cover cover takut terjatuh

Dania bersama saudara mara. Hehehe....i ler yang suruh bebudak ni berlari. Mana le tau kot kot ada contest so boleh le submit gambar ni ye dak?

Aksi melompat pun ader....clap clap anak sediri lompat paling tinggi!

2 comments:

  1. cun pic kat sawah tu--pic u tak de ker ezz hehe kalau i maunya sakan berposing guna timer+tripod ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails