Saturday, September 1

Pemenang Riang Raya Kleenex

Alhamdulilah nama i antara pemenang kedua contest anjuran Kleenex di facebook. Riang Raya Kleenex nama diberi. Kita kena reka kenapa kita nak rumah terbuka. Hadiah GP rumah terbuka yang akan dianjurkan oleh Hot FM. So, i hantar 10 penyertaan. Nama hubby 11. Jadinya kesemua ada 21 penyertaan.  Tak nak la nampak sangat i hantar banyak penyertaan. Hehe. So nama hubby tu kira cover cover sket.

Hadiah kedua, dapat la RM200 voucher dari Parkson. Alhamdulilah. Boleh la membeli belah tanpa membuat poket i nipis. Hehehe.

Ni antara penyertaan yang i hantar. Nak buat kenangan di hari tua. Penyertaan yang dipilih tak tahu pulak yang mana satu. Ada cam pantun, ada cam esei biasa, ada yang kelakar, ada yang rhyming.

Tahniah juga pada Mira yang menang bersama!!!.


Semua penyertaan yang i hantar boleh rujuk kat sini :)











6 comments:

  1. waaaa byknya u antar ezz!! congrats!! i like the 1st entry of urs..cute gitu :)

    ReplyDelete
  2. i skodeng dah smlm u punya entri...mmg semuanya menarik. tahniah beb

    ReplyDelete
  3. tahniah..tk sempat join ..tgk2 dh tutup..hehe

    ReplyDelete
  4. @Mama Zharfan tiba tiba idea datang terus masuk! Lagi pun POP tak payah. I ambik kesempatan ler :)

    ReplyDelete
  5. @mama tisya Lar... tu lah sbb kkdg kita terlupa sebab dok tangguh tangguh.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails