Sunday, August 14

Pi mai pi mai tang tu

 
I masih ingat lagi cerita ni masa i sekolah rendah dah ada dah.....i bet semua pelakon tu dah berumur la kan. Sekarang ni ada siar balik kat TV. Hubby dok tengok cerita ni. I tengok2 gitu je....Adakah ini tandanya Mr hubby dah tua??? Hehehehe.....
 
Ada yang minat ke dengan watak Lucy, Pak Uda, Mak Uda, Budin, Mat Deris tu???  Arwah papa i pun tengok jugak citer ni. I rasa zaman tu, citer ni paling best kot...
 
 

2 comments:

  1. citer yg evergreen dimininati selalu



    ayuarjuna bigoshh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails