Thursday, August 18

Pasar Ramadan


Masa lepas balik dari photoshoot kat Shah Alam, me and Dania singgah pasar ramadan atau Param kat depan stadium. Lama dah tak pergi Param kat sini. Dulu masa me study kat Shah Alam, rajin jugak pergi sini. Masa i pergi tu tak ramai sangat orang sebab baru pukul 4pm. Banyak betul gerai2 kat sini. Sampai tak larat lah nak berjalan. Dania dah kata tak larat nak berjalan lagi. Beli kuih2 1-2 jenis jer....Masa bulan puasa ni la nak jumpa makanan yang jarang dijual kat pasar malam....

2 comments:

  1. huhuhu,, xpenah g lagi bazar ramdhn thn nie.. huuuuu...rekod cemerlang

    jom doa?
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

    ReplyDelete
  2. i suker pergi bazar yg sangat besar..tp bile dh sampai bazar, beli confirm ciput jew..huhuhu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails