Saturday, August 27

Kucing ke ni?


Haiwan spesis ni i jumpa kat Pameran Kucing di Mydin USJ. Ropernyer saling tak tumpah dengan anjing. Dengan bulunya yang takde dan kulitnya yang nipis. Nak sentuh pun ngeri sebab garang ropernyer. Hehehe. Eiii idok le nak bela spesis kucing gini. Ropernyer tak comel langsung.

4 comments:

  1. tu kucing betul ke kakEzna? uiks, mcm patung je kita tengok. hidup ke tu?

    *lama sungguh tak datang rumah akak ni. hehehe.

    ReplyDelete
  2. @ch@

    Salam cha. selamat datang dik. Kucing betul la ni. Pandai kucing ni sebab bila nak ambik gambar tu siap pose lagi tu. Idokkk la akak nak sentuh cat ni. Macam anjing jer....Ngeri. Badan pun takde isi...eiiiii...

    ReplyDelete
  3. huhu.. cam garang je kucing tu. =.=

    ReplyDelete
  4. bentuk badan macam anjing..tp muka die ada iras2 kucing lagi tuh..hehehe..nway,lamat hari raya buat ezna n family..lama dh tak tinggal jejak kat cni

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails