Thursday, November 7

Happy 9th Birthday Dania Yasmine

Pejam celik pejam celik, anak ummi dah 9 tahun hari ni 7 November 2013. Dania lahir sebelum ummi dan ayah sambut 1st anniversary kami pada 14 Disember 2013. Gambar ni photographer ambik masa Dania sambut birthday bersama adik beradik ummi masa Dania berumur 5 tahun. Masa ni atuk dan nenek masih ada lagi. Kita sambut birthday Dania kat Pizza Hut Taman Tun. 


Princess ummi sibuk makan sup yer....Dania paling suka pakai dress dan tiara ala ala princess masa umur 5 tahun. Masa ni rambut Dania panjang. Selalu la ummi ikat buat tocang. ;-)


Kini setelah 9 tahun, ni la rupa anak ummi. Masuk tunas puteri kat sekolah. Uniform pun baru je beli padahal nak cuti sekolah dah pun. Hehehe. Takpe boleh pakai sampai darjah 6 pun kalau masih muat. 


Hari ini 9 tahun yang lepas, lahirlah anak ummi....Dania Yasmine ke dunia. Happy Birthday sayang. Segala yang terbaik buatmu. Dikurniakan kesihatan yang baik, umur yang panjang, murah rezeki ya sayang. 

Happy 9th Birthday Dania Yasmine
Moga dapat membahagiakan orang sekeliling......
Ummi dan Ayah love you so much!!!
Permata hati Ummi dan Ayah......



8 comments:

  1. happy birthday dania...kecik molek je orgnye..ingat lg time tisya ajk die mandi sama kt pool umh mira...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kecik macam Tisya gak ni ;-) Tq Mama Tisya ;-)

      Delete
  2. Happy birthday dania..Apa wish list dania?

    Dania : Dania nak adik lelaki...
    Eyriqazz : Umm, minta dengan mama..Hehehe..

    ReplyDelete
  3. Happy birthday dania..suka tengok air muka dania..lembut je..in sha allah akan menjadi org yg berjaya dunia dan akhirat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih ibu ayu ;-) Moga kata2 ibu ayu tu diaminkan oleh para malaikat. Terima kasih :-)

      Delete
  4. comey dania dr dulu smpi sekarang :) hepi besday sweetheart

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq tq aunty Ayu...bagi pihak Dania ;-)

      Delete

Related Posts with Thumbnails