Hello eznakhalili.com readers!!

Thursday, November 28

Preloved Doll House For Sale tapi dah sold out :-)

Preloved Doll House ni dengan condition 9/10 dan masih dalam keadaan yang baik. Tinggi lebih kurang 117 cm dan lebar lebih kurang 107 cm. 

Pandangan hadapan :


Dania yang berumur 9 tahun berdiri sebelah doll house ni. Rendah sikit je pada Dania :-)


Pandangan dari sisi :


Ni doll house yang my friend minta tolong me jualkan since me ada blog. Me pun tunjuk le kat my hubby cakap Dania bergambar sebelah doll house my friend ni sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hubby kata hubby nak belikan untuk Dania. Amboiiiiiii kira hadiah happy happy sebab result Dania kat SK dan SRA baru ni. Boleh gitu?....

So esok la nak ambik kat my friend. :-) My friend kata lar...i suruh u jual, u plak nak beli. Hehehe. So special price untuk i. Doll house ni ditempah khas untuk anak perempuan my friend ni. Diperbuat daripada kayu. Ada jugak barang2 kecik dalam rumah tu. Maybe my friend nak bagi sekali pakej dengan doll house ni. :-) 

So, Dania kata dia willing to let go doll house yang Dania punya. Ni doll house imported nih :-). All the way dari oversea. Ni sudut atas rumah ada katil beserta tilam dan bantal, meja solek dan kerusi meja solek, jamban dan tab mandi. :-) Jamban tu siap ada love lagi tu....


Tingkat bawah ada meja dan kerusi makan dan tempat masak. 


Sudut tepi tangga ada sofa. 


Luar rumah ada dua biji kereta sport....hehehehe dan pokok. 


Semua ni diperbuat daripada kayu yer :-) 

2 comments:

  1. alalalala..comelnye..cute jer....tunggu adikk nani besar sket..nak belikan cenggini lah jugak..hihi..skang nie dia xpandai sangat lagi main yg camni..=)

    ReplyDelete
  2. salam kak.. best tgk doll house ni,.. ade satu je ke.. nk jugk belikan untuk anak2 dara sya.. hehe

    ReplyDelete