Friday, November 8

Castle di Kuala Kedah mirip Castle di Cardiff, UK?

Masa me jalan-jalan ke Kuala Kedah dan sempat naik di atas jambatan tinggi kat Kuala Kedah tu. Gayat gak walaupun dalam kereta. Ingatkan nak gi cari ikan atau udang fresh kat jeti Kuala Kedah. Tak jadilah nampaknya nak beli since takde kotak putih tu. Kang busuk kete me nanti. Masa kat sana, me nampak 'castle' ni. Me ingatkan hotel....


Rupanya.....Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia. Kemain cantik ala ala castle kat Cardiff pulak. Kenapa Cardiff? Kat Cardiff memang ada banyak castle untuk dilawati. 


Diantara Castle di Cardiff ialah di sini......

Photo taken from here


1 comment:

  1. biasa tengok castle ni masa dlm feri nak ke langkawi je...tak pernah lagi pi tengok dekat2 walaupun tinggal tak jauh mana...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails