Hello eznakhalili.com readers!!

Thursday, November 7

The Leverage Business Hotel Alor Setar

Hotel yang kami nampak tepi jalan masa travel dari T hotel ke rumah kakak ipar menjadi pilihan lepas insiden T Hotel takde air . Hubby yang gi check dan terus booked. Dengan harga satu malam RM118 bilik superior King. 


Ni lah biliknya. Agak luas. Just nice untuk kami bertiga. Kalau nak duduk CEO Suite, dengan harga satu malam RM130. Maybe lepas ni boleh try ;-)


Ada la tempat untuk sangkut baju. 


Bilik air yang ada tempat shower pun dah cukup syok. 


Sinki diletakkan kat luar. Di tepi pintu masuk bilik kami. 


TV bersaiz nipis untuk kami menonton perlawanan bola sepak Final diantara Kelantan dan Pahang :-) Di saat entry ni publish, dah tau negeri mana yang menang jadinya tahniah kepada pasukan Pahang!!!. 


Ada meja kecil juga dalam bilik ni. Di tepi tu tingkap untuk kita melihat permandangan luar terutamanya kalau ada parking kosong depan hotel. 


Harga termasuk breakfast di Restoran ini which i tak recommend buat umat Islam setakat 3 November 2013 Restoran ini masih tidak mendapat sijil halal Jakim. Di mana hiasan dalaman restoran ini agak meragukan. Terdapat tokong kecil di dalam restoran ini. Juga tulisan yang tidak difahami. In future katanya setiap bilik akan diletakkan Maggi dan Sup Cendawan jadinya mereka yang terlewat untuk breakfast boleh breakfast dari dalam bilik. Kami tak makan kat sini tapi kami makan kat Wawasan Kopitiam kat gerai anak saudara me ;-)


Overall stay kat sini best sebab dekat dengan Tesco. Ada Secret Recipe dan Restoran berdekatan dengan hotel. Waktu malam terdapat gerai-gerai opposite Tesco jadinya bagi yang malas nak makan malam jejauh boleh jalan kaki ajer. 

No comments:

Post a Comment