Thursday, September 22

Satelit nak terhempas ke bumi

Photo taken from : LINK


Ada satu satelit bakal terhempas ke bumi dijangka esok hari jumaat. You alls ada dengar tak. Berita oleh pakar Malaysia mengatakan bahawa satelit ini tidak akan terhempas di Malaysia. Lega juga mendengarnya. Saiz sebesar bas sekolah seberat 6 tan. Bayangkanlah.....untuk keterangan lanjut, klik LINK di atas.



****ni dah ala ala transformer terhempas ke bumi kemudian transformed....errkkk apa yang i merepeks ni....

4 comments:

  1. errkk tak tahu la pulak. eh seram nya -.-

    ReplyDelete
  2. @Ijah EmoTemo seram kan? macam2 boleh jadi....kata tak terhempas di malaysia tu ramalan mengikut pergerakan satelit tu. allah yg tentukan. manusia cuma meramal jer....serammmm.....

    ReplyDelete
  3. sy pon terbayang transformers.. :D

    ReplyDelete
  4. @Cik Bambam kan??? hihihi..ish ish....terpengaruh kita ngan citer transformer itu..hihihi.....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails