Tuesday, July 19

Video Pre Wedding Nurul Syuhada & Amir.

I ada nampak video Nurul Syuhada si pengacara Majalah 3 berlesung pipit dengan Amir dekat You Tube. Comelnya couple ni. Nurul Syuhada ni kawin pun i tak tau......tapi sama cantik sama padan keduanya....

You alls dah tengok video ni tak? 

Video taken from You tube


****zaman i dulu video kahwin biasa je. Tak macam ni....

5 comments:

  1. i dah tengok dah, dekat beautiful nara... comel kan

    ReplyDelete
  2. alehai.....esok giliran anak2 kita mahu lebih dari ni dowang pakat buat...

    ReplyDelete
  3. alahai bestnya rasa nak kawin lagi.......dengan orang yang sama...hahah:P

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails