Sunday, August 12

Pasar Ramadhan Kelana Jaya

Pasar Ramadhan yang i akan terjah ialah Pasar Ramadhan dekat Kelana Jaya. Punyalah panjang Pasar Ramadhan ni. Jom tengok gerai2 Pasar Ramadhan ni. Macam2 cara nak tarik orang.

Murtabak Maggie I Love U pun ader

Perghhhh besar sungguh kambing ni. 

Air Boboboi
 
Panjang sungguh Pasar Ramadhan ni. Larat tak larat je kita jalan dari sini ke sinun

Menarik kata2 kat gerai ini
Jangan usyar saja
Mai try dulu

Ayam tempayan pun ada.

Cheesy wedges ni Dania request nak

Gerai dihias atap cantik ni jual lauk pauk orang Negeri 9. I beli masak lemak siput sedut.

Pasar Ramadhan favourite you alls kat mana???

6 comments:

  1. Besar nya . tapi jauh nak p sana?

    ReplyDelete
  2. waaa teringin i nak mkn siput sedut..:)

    ReplyDelete
  3. @Pinky Aina besar sampai leh jalan end to end...penat!!!

    ReplyDelete
  4. @Mama Zharfan gi cari suzz :) err i tak reti nak masak siput ni pon.

    ReplyDelete
  5. wahh!! mcm2x style yer.. deqlis pernah pergi kat bdr tasik permaisuri jer.. yg depan tapak pasar malam biasa tue.. memanjang jugak..tp takde laa stylo mcm gerai2x kat KJ nie..

    ReplyDelete
  6. satu jer yang saya terjah, seksyen 7 shah alam.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails