Wednesday, August 15

Bila me and Dania bertemu artis :)

Me and Dania jumpa 2 retis ajak bergambar bulan puasa ni. Retis pertama masa pergi Karangkraf nak beli majalah. Mula2 i dah kuar kete dah. Nampak kete BMW masuk plat A.....dalam tu macam Jimmy. So buat2 pergi kat kereta dan bila Jimmy datang ke arah kami je terus i tanya Jimmy ye? Ye. Boleh tak ambik gambar dengan anak akak? Uncle Jimmy kata boleh dan tanya Dania puasa ke tak. Part kelakar bila i tanya Dania kenal tak uncle Jimmy. Dania kata tak. Hehehe. Uncle Aaron dan Uncle Awal kenal pulak yer. Pastu berborak kejap sebab Jimmy ni my junior kat UITM Shah Alam tapi i dah kuar baru Jimmy masuk. Handsome lar Jimmy ni.

Jimmy Shanley yang encem


Retis kedua ni jumpa kat Pasar Ramadhan kat Stadium Shah Alam masa Astro distribute air mineral beserta kurma kat pengunjung pasar ramadhan. Dapat jugak sampul duit raya. Ingat kot duit rupanya jadual tayangan Astro musim raya. Ajak Elfira Loy bergambar bersama Dania. Err of course Dania tak kenal. i tanya Elfira siapa lagi artis? Dia kata Raja Lawak Chiro. You alls kenal ke? Sorry i wopucetau.....

Elfira Loy

5 comments:

  1. comei je elfira ni kan kecik sgt kt luar

    ReplyDelete
  2. semalam wan jumpa ekin wifey mawi & ain dgn baby mawi kat JJ midvalley. sempat tau bertentang mata dgn kembar berdua tu. tah kenapa wan xterfikir nk tegur ke senyum ke kat dorg ekeke...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails