Wednesday, March 2

Krusher


Apakah itu Krushers? Kalau nak tau lebih lanjut, try kat KFC. Tapi rasanya kat UK namanya Krushem kan Suzz kan? Boleh pulak nama tak sama dan tak standardize satu dunia. I rasa ikut negara tu nak taruh nama apa pada makanannya and mesti dapat approval dari KFC. Err pepandai je i yer....he he he....


****i sangat jarang makan KFC sekarang ni....u alls bagaimana pula ??

5 comments:

  1. beshh tau krushem ni--a'ah, kat sini nama krushem :)

    try la ezz :)

    ReplyDelete
  2. i pun dah jarang makan KFC sebab sekarang ni i tengok KFC punye ayam sangat sangat sangat oily...

    ReplyDelete
  3. dah tak suke makan ayam kfc..suka makan ayam dipanggang je :D

    ReplyDelete
  4. uikk x pernah tgk .. hermm baru jer mkn KFC last week .. x perasan pulak :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails