Hello eznakhalili.com readers!!

Thursday, October 29

Ada apa dengan cinta? 28 Oktober 2015

Bukan ada apa dengan cinta TETAPI....ada apa dengan Harian Metro?. Semalam pepagi lagi Ayu Rafikah dah tag kat facebook. Petang sikit pergi mencari paper kat 7-11. Ni ceritanya di satu event Dutch Lady yang saya pergi. Ada aktor Aaron Aziz dan isterinya Diyana Halik. 


Close up gambar sikit. Petugas Dutch Lady sedang menerangkan tentang BMI kepada saya dan Dania. Oh well sebenarnya photographer sibuk suruh saya, Dania dan petugas Dutch Lady berlakon kengkonon kami ni sibuk mendengar penerangan. Dania ada ni pun sebab event ni buat masa cuti sekolah so angkut sekali...hehe. 


Ni ada gambar lama saya dengan Aaron Aziz dan Danish Anaqi anak Aaron. Masa ni saya tengah tunggu Dania yang masuk kelas Speech & Drama. Lihatlah betapa mudanya Aaron masa ni. Err orang sebelah tu pun sebaya dengan Aaron Aziz.   Depan tu dok tengok kami, ibu mertua Aaron Aziz iaitu ibu kepada Diyana Halik. Di saat gambar ini...drama Aaron yang ditayangkan di TV3 ialah Emil Emilda. Masa ni Aaron baru dikenali di Malaysia. 


Apa kena mengena gambar atas dengan Aaron Aziz?. Aaron Aziz dan keluarganya adalah duta Dutch Lady untuk menyampaikan mesej mengenai kebaikan susu dalam diet harian kepada seluruh rakyat Malaysia. 

****wartawan yang sama menulis artikel ini 

6 comments:

  1. wahh macam malu-malu je bergambar dgn aaron

    ReplyDelete
    Replies
    1. uishhh memang segan....mak mertua Aaron tengah tengok tu :-)

      Delete
  2. untung la dpt jumpa abg sado..tp gmbr lama tu blum sado lg hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sado ke Aimi? Rasa macam dah sado sikit tapi sekarang terlebih ke'sado'an-nya pulak....hehehe

      Delete
  3. Replies
    1. Tak la u....nama takde. Org pun tak perasan sebab dari tepi je....:p

      Delete