Hello eznakhalili.com readers!!

Tuesday, July 24

Selebriti mana pulak ni?

Saya telah dijemput oleh kawan saya untuk open house katanya. Kisah ni masa bulan Syawal 1 Julai baru-baru ni. Ada Fitri Haris. Saya suruh la Dania yang ambik gambar dengan Fitri. 


Saya memang clueless bila nampak ada Mawi dan geng Zayan FM ke rumah kawan saya ni. Nampak geng ni pun kat luar rumah. Rupanya kawan saya menang contest online di mana Zayan FM bersama deejay dan artis jemputan akan marhaban kat rumah pemenang. Saya pun tak pernah dengar Zayan FM. Pernah dengar ke? 


Saya dan suami wefie dengan Mawi. Jumpa Mawi juga masa bulan puasa kat Hotel Bangi Putrajaya. 

Bila Mawi pun komen walaupun "hehe" ðŸ˜ŠðŸ˜ŠðŸ˜Š pun dah bahagia. 


Fitri ni datang lambat ke rumah kawan saya Shikin ni jadinya Fitri je lah yang tinggal manakala semua team Zayan FM yang lain dah balik. Sebelum balik sempat juga buat live kat rumah kawan saya ni. 


Kalau nak tengok marhaban kat rumah kawan saya ni boleh tonton kat bawah ni. Best juga kan marhaban ramai-ramai ni. Ada adik Faizal Tahir, Anas Tahir yang juga merupakan deejay kat Zayan FM dan Johan Ashaari. 

Credit : IG Zayan FM

Credit : IG Zayan FM

21 comments:

  1. err tak tahu pun psl zayan fm ehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lahnyer suzz. Shikin yg menang ni pun tak pernah dengar. Hehe. Zayan ni pon bawah Astro jugak Suzz.....

      Delete
  2. Memang sekarang dengar Zayyan je.. Islamic sikit

    ReplyDelete
  3. Bertuahnya dia. Boleh jumpa artis lagi. Rezeki kawan menang. Kalau syira pun sibuk nak selfie jugak 😄

    ReplyDelete
  4. Wah... Bestnya dapat jumpa retis. Kena lah selfie kan. Zayan FM? 1st time juga dengar and baru tahu ni.

    ReplyDelete
  5. Whoa! bukan senang sesekali jumpa retis ni. Lucky nye kawan you menang contest. So you tumpang selfie la kan??? kekekeke excited!

    ReplyDelete
  6. First time dengar Zayan FM ni. Yang Fitri tu yang menang gegar vaganza tak silap saya kan?

    ReplyDelete
  7. wah....bestnyer dpt gamba dengan retissss...heheeh

    ReplyDelete
  8. wah syok giler..ada menang contest..rezeki kawan sis..terbaikla bila artis datang..hehee..rezeki sis juga dapat jumpa masa datang rumah kawan sis..hehee..

    ReplyDelete
  9. Tak pernah dengar la Zayan.fm ni..memang radio online untuk rancangan keagamaan ke..best la jumpa mawi..SA nyer pengalaman masa 2006 dulu sambut birthday dengan mawi kat atas pentas, masa tu mawi promosi album kat shopping mall SA kerja..hehehehe..

    ReplyDelete
  10. wow! banyak nya celebrities.. selfie selfie.. ambil gambar dengan celebrities.. yeah yeah!

    ReplyDelete
  11. OMG ITS MAWIIIII> wow you are super lucky to have a celebrity to celebrate raya. Im sure its would have been the best raya .. hahaha

    ReplyDelete
  12. Salam petang dari Mama Hakim. Singgah bertamu blog sis ezna. Paling penting penduduk langit kenal kita. Biar orang dunia tak kenal

    ReplyDelete
  13. Wah raya punya cerita tak habis lagi

    ReplyDelete
  14. Mawi nampak kurus dah sekarang nih. Bestnya sis dapat jumpa artis. Tahniah buat kawan yang menang contest tapi kan sayapun tak pernah dengar radio Zayan FM ni. First time dengar nih

    ReplyDelete
  15. Wow untung lah dapat beraya bersama artis kita ada nampak juga akak tuan rumah update rumah dia kena serbu dengan artis bestnya hehehehehe sapa artis nak datang rumah kita yer wakakakka..

    ReplyDelete
  16. Wahhh ada rupanya contest2 mcm nie yer kak ezna. Meriahlah rumah diserbu artis. Sy pon first time dengar nma radio zayan FM. Hihi. Fitri haris prnh jumpa masa event Haqqi.

    ReplyDelete
  17. wah meriahnya. selalu jugak dengar radio zayan tu, kawan2 selalu pasang

    ReplyDelete
  18. Wah meriah ada majlis macam ni...ramai selebriti..tak biasa dengar Zayyan fm tu..lepas ni boleh tune ke radio tu lak

    ReplyDelete
  19. best yer kawan eznaz menang contest camni. Menarik sangat, first time tahu ada camni. makin meriah open house raya bila artis datang. bertuah badan tuah rumah.

    ReplyDelete
  20. Tak pernah dengar zayan Fm ni. Eh Lama x nampak mawi ni. Dah lain gaya n rupa pun .

    ReplyDelete