Hello eznakhalili.com readers!!

Friday, November 4

Seven Eleven is around the corner

Ada apa dengan 7-11? Dania's birthday is approaching soon. Kejap je nak 12 tahun anak ummi ni. Nak kena buat i.c. nanti. 

Ok...ni ada few goodies yang saya dan Dania pilih untuk masukkan dalam goodie bag Dania. Vitagen tak masuk dalam photo ni. Goodie paper bag tu beli kat Daiso ajer. RM5.30 ada pack of 10. Nak bagi kat kelas Dania ajer ni. Ada 35 orang. Masuk Dania 36 orang murid. Saya dah tempah kek dah untuk dimakan dalam kelas (tempah kat Erni..kawan saya yang anaknya pun sekolah sini jugak), Actually tak boleh makan dalam kelas tapi since dah habis belajar dan buku teks pun dah bagi dan saya pun dah siap mintak izin guru kelas. Ok lah kan....silap haribulan ada achik yang bawak kamera gedabak pulak nanti. Hehe....Last birthday party tahun ni kat sekolah rendah. Next year dah masuk sekolah menengah la pulak. 



Can't wait for Dania's Dinner for year 6 nanti. Tema Arabian Night dengan VIP : Datuk Rizalman Ibrahim. Saya jadi photographer nanti Insya Allah. Saya volunteer je pun. Kalau saya yang jadi photographer, dah tentulah saya boleh ambik gambar Dania banyak...banyak...banyak....kalau orang lain yang jadi photographer confirm Dania masuk sipi sipi je dalam album. 

2 comments:

  1. Wahhhhhh senang nak membeli sikit-sikit kan..

    ReplyDelete
  2. emm... sy x dpt la nak g... mcm nak g.. tp x tahu leh masuk ker tak.. hahahaa

    sbb ibubapa x di jemput..kah3



    sumijelly.com

    ReplyDelete