Wednesday, November 2

Pesta Lelong Buku Putrajaya 2016


Banner diambil dari sini

Dania kalau bab buku ni memang dia berminat sungguh. Dua tiga hari sebelum Pesta ni habis, kami sempat la pergi sini. Saya berdua je dengan Dania sebab ayah Dania kerja. Parking kat dalam Masjid Besi kemudian jalan kaki ke sini. Tak berani nak parking sebarangan sebab nampak cam penguatkuasa Putrajaya tengah menyaman je. 

Comel je kan kalau dapat pergi preschool kat Ana Muslim Preschool. Dulu masa Dania kecik sikit, dia suka sangat baca buku Ana Muslim. 


Ni la buku2 yang Dania beli. Kemain happy. Saya pilih buku tebal2 ni untuk Dania. Lambat sikit habisnya. 


Setakat ni 2 buku Dania dah settle baca. Cepat sungguh la kalau dah namanya suka membaca. Sekarang ni memang Dania suka sangat baca nukilan penulis Ain Maisarah tu. Kena dengan jiwa agaknya....


 Siapa yang suka membaca? Err saya ni bab membaca kurang la sikit 


1 comment:

  1. Ke sini jugak last friday. Memang rambang lah mata tgk buku murah2.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails