Monday, May 20

Kenduri

Sabtu baru ni berkesempatan menghadiri kenduri kahwin anak sulung bos me merangkap kawan arwah papa kat Subang Jaya. Dulu kawan papa ni dok usik usik juga me. Sekarang since papa dah takde, En. Mat dah tak mengusik dah. Bukan mengusik apa. Selalu jumpa me cakap beliau pernah dukung me masa me kecik-kecik...adehhh malunya. Tak pun cerita pernah nampak arwah papa me and arwah mama me dating kat UKM masa belajar dulu. En Mat ni bercerita kat kawan satu ofis dulu masa me bekerja. 

Lauk pauk kenduri yang me suka ialah ayam goreng berempah :-) Nyums.....:-)


Anak En. Mat dan Kak Esah ni yang perempuan ni. Isteri En. Mat pun sama ofis ngan me dulu. 
Rumah corner lot En. Mat ni memang selesa kan nak buat majlis sebab kawasan luas. 


Meja makan beradab yang dihias indah. 



Tahniah diucapkan buat pasangan pengantin. :-)

Bila jumpa kawan papa rasa sayu ajer. :-(

3 comments:

Related Posts with Thumbnails