Hello eznakhalili.com readers!!

Monday, February 3

Dari beg bertukar jadi emas

Baru-baru ni Rizalman ada melancarkan beg baru kan?. Siapa yang dapat bag tu?....Ok gini, ada seorang kawan saya tu ada beli lebih beg yang Rizalman lancarkan ni. Saya ada bagitau la berminat la nak beli Rifanny71 warna 'dark orange' then the next day kata beg tu dah dibeli orang sebab saya tak confirm betul2. Ok takpelah saya terima sebab mungkin takde rezeki nak pakai Rifanny71 ni. Beg Rizalman ni pun sekejapan je hilang sekelip mata. Wahhhh ramai betul yang menyambarnya tu. 

Kalau nak tengok warna 'dark orange' boleh tengok kat Ig Rizalman ni. 


Credit : Instagram Rizalman Ibrahim

Dari kengkonon nak beli Rifanny71, tup tup terbeli bead love music dari geliga gold untuk pandora emas koleksi untuk Dania. Harga yang ni tambah sikit je daripada kalau saya beli beg Rifanny71 tu tapi yang ni kena booked dulu. Takde ready stock. Kena tunggu lagi 4 minggu untuk pesanan siap. Rantai ni tak belilah cuma bead ni ajer. Koleksi Dania heart jadi yang ni kena dengan tema lah. Dania takde nak memilih. Dia pakai je. 😀😀😀


Credit : Google


Siapa sangka dari beg boleh bertukar jadi emas kan?. 

2 comments:

  1. Seronoknya kalau anak dara nak pakai barang kemas..dia mengikut mama dia plak x suka pakai barang kemas...

    ReplyDelete
  2. takpe.. emas jadi pelaburan yang lagi berbaloi insyaAllah.. Beg pasni bang rizalman launching yang design baru, cepat2 kita sambar ye..

    ReplyDelete