Hello eznakhalili.com readers!!

Thursday, June 30

Ada apa dengan Raisya Tradi Spa?

Masa sebelum puasa saya ada pergi membuat rawatan seluruh badan di Raisya Tradi Spa yang terletak di Seksyen 7 Shah Alam. Saya agak sesat juga ke situ sebab maklumlah ini kawasan baru bagi saya. Saya tahu Seksyen 7 tempat saya menyewa dulu masa belajar di UITM Shah Alam jer. Semuanya jadi mudah bila saya telefon owner untuk mengetahui exact location. Peramah owner spa ni. 

Ini mandi susu ni dengan taburan kelopak mawar merah. Lepas mengurut, kita mandi susu pulak. 


Sebelum rawatan dimulakan, kena bertukar la ye. Saya mengambil urutan satu badan. Memang syok la saya kan sebab dah lama saya tak mengurut ni. 


Sepanjang saya diurut takde la gambarnya ye. Ni gambar selepas selesai diurut. Saya diurut dengan menggunakan minyak yang baunya tidak la terlalu kuat. Kalau badan kita banyak angin...banyak kali la tukang urut tu sendawa. 

Sepanjang saya diurut, Dania kat luar elok je makan cookies dan minum teh o panas. Amboiii...good girl je Dania. Senyap je dia kat luar. 

Tengok la muka pun ceria ni. Memang best sangat la rasa badan. 


Ni menu urutan kat sini. Bukan ini sahaja, ada juga urutan untuk bakal pengantin. 


Nak jugak merasa spa kat sini? 

Raisya Tradi Spa
12,7/47 Jalan Platinum , Seksyen 7,
Shah Alam, 40 000, Selangor 
T : 03 5524 6691 / 016 207 8091

Malam memang nyenyak sangat saya tidur. Darah pun dah lancar dah perjalanannya...ada masa saya nak repeat lagi. Jom kita....berRaisya Tradi Spa. 

2 comments: