Hello eznakhalili.com readers!!

Saturday, May 9

Produk kecantikan pilihan saya dan bintang Hollywood

Saya mencari-cari juga produk kecantikan yang sesuai dengan kulit saya terutamanya face mask. Ye lah muka saya banyak terdedah dengan sinaran matahari. You alls tahu lah kan sinaran matahari zaman sekarang teramat terik. Masa nak ambik Dania kat sekolah tu memang selalu terkena sinaran matahari. Dengan asap kereta lagi. Membuatkan kulit saya terdedah dengan asap kotoran. 

Saya terjumpa dengan produk Mario Badescu ni. Founder ni mengasaskan teknik skincare yang mengamalkan teknik skincare zaman dahulu dengan penggunaan bahan alami seperti timun, rumpai laut, betik, limau gedang dan lain-lain lagi. Eh macam sama kan dengan penggunaan bahan ni oleh nenek moyang kita?. 


Saya mula cuba mengenakan Mario Badescu Skin Care : Enzyme Revitalizing Mask. Cara memakainya senang sahaja. Kenakan lapisan yang nipis pada kulit wajah anda dan elakkan bahagian mata. 


Setelah 20 minit cuci bersih muka anda. Nah....ini dia hasilnya. Muka saya rasa bersih, lembut dan apa yang paling saya suka ialah bau mask ni yang lembut sangat. Saya tak suka kekadang tu mask ada bau yang sangat kuat kan?. Ni bagaikan terapi untuk saya lelapkan mata selama 20 minit. Memang heaven. Mask ni ada estrak betik dan limau gedang. Jenis mask yang sangat lembut. Bukan jenis mask yang mengeras sampai anda pun tak boleh gerakkan muka. 

Produk ni takde tested on animals ye. Macam test kat tikus makmal tu. Kesian kan?....



Tau tak you alls semua yang dah ramai tau bintang Hollywood yang memakai produk Mario Badescu ni. Diantaranya Liv Tyler yang berlakon Armageddon tu, Jeniffer Aniston pelakon Friends, Natalie Portman pelakon Black Swan, Cher yang berlakon jadi hantu dalam Adams Family. Not only artis wanita yang mementingkan kecantikan tetapi pelakon Zorro kita Antonio Banderas. Oh abang Has kita kalau pakai produk skincare ni boleh jadi macam Mark of Zorro. milkysmile


Haaaa ni berita istimewa kepada pembaca blog saya ni. Untuk pembelian yang pertama anda bakal mendapat 15% off untuk first order TAPI......jangan lupa letak kod BLX-EZNA. Tarikh berkuatkuasa satu bulan dari tarikh hari ini. Jadinya sebelum 9 Jun 2015 anda dapat promo harga yang best ni. 

Click Click la link kat bawah ni.....  milkysmile


Ehmmmm.......saya pun lepas ni maybe nak try serum Mario Badescu pulak.......anda milkysmile

3 comments:

  1. dh lama tak pakai masker.. zmn bujang rajin gak pakai masker etc..dh ada baby keck ni ..jd tak rajin bab2 facial ni..setakat pakai cleanser jer..and every morning pakai serum sblm pakai bb cream and bedak..simple routine gitu hehhe

    ReplyDelete
  2. saya pun dah lama tak pakai masker huhu... ...anyway Salam kenal, saya blogwalking kt sini, jemput singgah ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik tq :)

    ReplyDelete