Hello eznakhalili.com readers!!

Friday, July 30

Happy Happy Happy

Kenapa saya happy yer??

1. Baju perloved item i telah terjual 10 item dan Rain Coat telah terjual 4 unit. Alhamdulilah rezeki. Sebabnyer akhir bulan ni i nak pindah jadi boleh la top up sikit2 kan.....i ni kan surirumah.

***Thanks to buyer name Nisaa, Ifa dan Jona......***


2.I dapat call dari Kimberly Clark mengatakan i'm one of the winner untuk contest Holiday On Us. I tak berapa sure which item i akan dapat either Hadiah Keempat atau Saguhati. 

Fotostat je yg ada. Yang ori semua i dah hantar contest ni. I hantar 35 borang sebab contest ni pemenangnyer berdasarkan borang yang dihantar paling banyak. Thanks to papa dan adik i Elza yang memberi resit kat i kebetulan my papa pakai tisu scott dan adik i guna Huggies untuk baby zharif dan Kleenex. ooohhh lupa, Mek Su bagi resit Kleenex. 

Hadiah Keempat RM500 X 10 orang - Beg perjalananan troli bernilai RM500

atau
Hadiah Saguhati RM250 X 20 - Beg Galas perjalanan bernilai RM250

 Walaubagaimanapun i x sure yang mana. Yang pasti i suka dapat yang saguhati sebab beg troli i dah ada dan insyaallah boleh dibawa bercuti akhir tahun nanti.....Tau kenapa i tak sure?? sebab i terletak telefon awal sebab terlalu excited. Belum menang Hadiah Utama tu....ha ha ha....

3. I dapat call dari salah satu Majalah Keibubapaan yang akan interview i untuk ruangan ibu ni la....i rasa sangat berbesar hati dan rasa rendah diri jugak dalam pada masa yang sama. Sebab ibu2 yang masuk ruangan ni bukan calang2 orang tau. Masing2 dengan pekerjaan yang hebat sedangkan i hanya seorang surirumah. Insyaallah i akan cover topic contest. Seorang surirumah yang suka memasuki contest dan pernah memenangi beberapa contest. I dapat call ni masa i sedang enak tidur kejap waktu petang. Maunyer tak terkejut dapat call. Hahaha...agak blur blur i jawap. I remember i say haaaa??? bila wartawan kata nak interview.    





5 comments:

  1. tahniah sis..wah berganda2 happy nye.

    ReplyDelete
  2. eija : terima kasih....alhamdulilah.

    ReplyDelete
  3. me tumpang hepi and proud for my best fren :) nanti citer tau psl interview tu nanti :)

    ReplyDelete
  4. SALAM...
    tahniah...murah rezeki

    ReplyDelete
  5. Suzz : insyaallah....:-)

    Ozzy : akhirnyer ozzy tinggalkan message. Ye ozzy. Terima kasih :-)

    ReplyDelete