Hello eznakhalili.com readers!!

Thursday, January 31

Majlis aqiqah anak cikgu Bahasa Malaysia Dania

Sebelum ke majlis yang diadakan di Bandar Sri Damansara, haruslah isi perut dulu kan. Me and Dania siap berjubah sebab nak gi majlis kan...kami makan kat Pelita SS2.


Arah jam, roti pisang, roti telur bawang dan roti canai banjir.



Singgah beli baju baby kat Babyland SS2, not so far dari Pelita SS2. Romper comel ni yang me pilih untuk baby Qalesya :-) ada tambahan 2 lagi aksesori baby. Harganya tak boleh tunjuk kat sini sebab cikgu ni baca blog me. Hehehehe :-) kan Fatahiyyah kan??


Babyland ni kat atas Savemart. Memang lama kedai ni sebab masa Dania baby, me pernah beli kelengkapan Dania kat sini jugak. Tengok la baby me sekarang. Dah darjah 3 dah....hehehehe :-)


Hishhh cikgu Fatahiyyah ni, mula mula me kata cikgu tengok kamera. Aleh aleh baby Qalesya yang tengok aunty yek. Umminya tak tengok pun. Dania dan cikgunya.


Cantik sungguh buaian berendoi ni. Ditempah dari sini



Alaaaa comelnya Qalesya dan dress ni. Sama macam kat tempat Dania beli kat Domii The Curve.


Comelnya hiasan bear pink ni dengan lampu bulat pink.


Bear warna perang pulak. Geramnya....


Dalam goodie bag tetamu ada mineral water yang dihias begini. Manis jek.


Air sirap selasih dan air teh tarik yang dihidangkan buat tetamu :-)



Sebelum balik ambik gambar dulu dengan cikgu Fatahiyyah :-) Dulu me gi Majlis cikgu ni kat entry ni
Gi ngan kete baru yang baru ambik sehari sebelum. :-) 


Cikgu ni jugalah yang berphotoG gambar Dania kat Taman Bukit Jalil tu. Link di sini dan di feature dalam Majalah Fardhu Ain :-) So masa majlis tu ada yang tanya eh ni ke model dalam Majalah Fardhu Ain tu? Dania as usual muka takde perasaan pastu akan tengok me. Anak dara me ni memang pemalu sikit :-) Actually bapa mertua cikgu Fatahiyyah ni adalah owner publisher yang mengeluarkan Majalah Fardhu Ain.

2 comments: