Hello eznakhalili.com readers!!

Thursday, October 25

Jom Nando's

Kena jadi personal shopper adik ni dah biasa sangat...


Jadinya bila nak kena bagi barang yang dibeli ni saya plan la jumpa kat Alamanda, Putrajaya. Dekat sikit la dengan tempat kerja adik. Bila Erma ni dah tiba dulu kat Alamanda, ditanya saya nak makan kat mana melalui telefon sebab saya masa tu dalam perjalanan ke sini. Saya kata kat mana2 je lah. 

Akhirnya, tiba juga saya kat Alamanda setelah menempuh lunch hour yang sesak. Adoiiii tak tahu pula lunch hour hari jumaat ni kemain sesak kat Alamanda. Nak parking pun kena pusing2 lagi. Serik dah.....

Erma atau Ema ni pilih Nando's. Ok lah ini pertama kali saya makan kat Nando's. Makan pula sweet potato tu sesambil berborak dengan adik....tau tau dah habis. Adik pula kena tapau juga untuk kawan2 yang kirim. Hmmm...not bad juga ayam Nando's ni. 

Kali ni saya makan pula dengan hubby dan Dania kat Nando's Alamanda Putrajaya juga. Dania pun dah suka Nando's ni. Sos Nandos ni sedap juga bila dimakan dengan ayam Nando's. Dania suka sos Herb tu. Tapi saya tak suka sebab macam ada rasa masam2. 



Haaa yang ni kena order. Sesambil berborak tu tau tau dah habis pun keledek goreng ni. 


Boleh la repeat lagi. Suzz kawan saya memang suka Nando's ni. 

Nak menang tiket MotoGP?..... layari link ni..

2 comments:

  1. kalo 1st time mkn nandos jgn terslh sos nya sbb akan mengakibatkn jd xsedap.....kita tk brp sgt nados tp mkn juga la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tersuka pulak Nando's ni Aimi....hehe...kena repeat nanti....

      Delete