Hello eznakhalili.com readers!!

Wednesday, January 15

Ikrar berkongsi kelembutan dan lafazkan kasih sayang kepada orang tersayang

Tatkala kesibukan kehidupan seharian, kita sering cuba untuk melakukan semua perkara dan berada di setiap tempat pada masa yang sama, mengimbangi kerjaya, kawan-kawan, keluarga dan masa untuk diri sendiri. Tetapi jika kita sering terlepas peluan untuk duduk bersembang bersama rakan, santai bersama keluarga, memenhi temujanji menonton wayang dan lain-lain, mungkinkah ia telah menjadi tabiat kami membuat janji kosong? 

Masih belum terlambat untuk melakukan ikrar di Kleenex Wall of Sofness - jadikannya peringatan kepada kita bahawa setiap perlakuan kecil mampu memberi pengertian besar kepada orang tersayang dalam kehidupan. 

Ketika saya bercuti bersama keluarga di Janda Baik, terjumpa pula dengan pakcik menjual durian. Kami singgah makan durian di sini. Wahhhh durian yang sangat 'fresh' membuatkan kami teruja untuk mencubanya. Comot pula mulut kami.

Si anak berkata 'Biar saya lap mulut ibu dengan tisu lembut Kleenex'


Kasih seorang ibu, tidak akan membiarkan mulut anaknya comot begitu sahaja. Ehmmm.....tisu Kleenex senang dibawa kemana sahaja. 


Oh ya....bukan durian sahaja yang dibawa balik, rambutan juga. 

Comotnya mulut anak ibu......tidak mengapa....tisu lembut Kleenex ibu bawa.....


Bagi saya, masa berkualiti bersama keluarga adalah yang paling istimewa. #kleenexsoftness


Antara selebriti tempatan yang berganding bahu dengan Kleenex untuk menyebarkan mesej kelembutan dengan melakukan ikrar-ikrar pertama di Kleenex Wall of Softness adalah Deborah Henry, dermawan dan pejuang Hak Asasi Kanak-Kanak World Vision, serta Sharifah Amani, pelakon pemenang Anugerah. 


Jadi.....jom berikrar. Buka aplikasi ini di sini. Kemudian ayuh ikrarkan kelembutan dan lafazkan kasih sayang kepada orang tersayang. Hadiah menarik menanti anda. 


Maklumat lanjut tentang Kleenex sila hubungi Talian Mesra Pelanggan Kimberly-Clark di 1-800-82-1188 (bebas tol) pada hari bekerja dari jam 9.00 ke 5.00 petang. 

No comments:

Post a Comment