Hello eznakhalili.com readers!!

Monday, May 11

Hadiah dalam perjalanan menemui penerima

Baru-baru ni saya ada post yang saya ada order jute bag kan?. Ok actually jute bag ni pun dah selamat saya terima. Sekarang ni walaupun Poslaju tapi dah tak berapa nak laju mana sebab kita sedia maklum lambakan barang-barang kat Poslaju kan?. 

Ok...anyway, ni lah beg tu live. Hehehe. Dalam website tu tak boleh nampak material dia kan. Bila dah tiba, ok saya suka. Setiap bag ada twilly masing-masing jadi saya dah siap pasangkan kat semua beg. Material beg yang digunakan ni mesra alam. Menggunakan recycle material. Eco friendly product. Dah selamat pos dah pun. Bila track and trace semua dah tiba kat delivery facility dah. Maknanya akan dihantar ke tuan punya bila-bila masa je. 


Saya dah rasmikan masa pergi beli groceries. Semua dalam beg tu termasuk udang lah, sayur-sayuran, cendawan, butter dan banyak lagi. Boleh tahan berat la saya yang bawak. Jadi dah tak payah guna plastik dah. Save the earth!.


Haa yang ni design khas untuk hari raya. Limited edition. Jute bag ni ada glitter. Dalam gambar ni tak nampak. Kalau tengok kat website https://www.famsymall.com/collections/jute-bag dah sold out dah. 


Hadiah The Body Shop sempena hari jadi adik saya pun dah selamat adik terima. Hadiah yang dibeli ni dari range Mother's Day Gift jadi akan terima sebelum 10 Mei 2020. Adik saya kata tiba pada 7 Mei 2020 lagi. 

Memang datang sebijik dalam gambar kat online The Body Shop. Sekarang ni kedai The Body Shop pun dah buka jadi kalau nak beli barang boleh ajer terus ke kedai. Nasib baik adik kata dia suka bau The British Rose ni. Nampaknya macam saya pun nak beli juga tapi kena tunggu hari jadi saya pula sebab member The Body Shop boleh dapat potongan 25% untuk semua barang sempena birthday. Yayyyy.....


Dah nak masuk hari kelapanbelas berpuasa dah. Tahun ni nampaknya macam saya tak beriya nak order kuih raya. Idak memang tak lepaskan peluang setiap tahun. PM pun announce PKPB dilanjutkan sehingga 9 Jun 2020 kan?. Moga cepatlah clear kuman yang tak nampak ni. 

1 comment: