Tahun baru, tuition tingkatan baru

Weekend masa yang diperuntukkan 2 jam untuk tuition di tempat tuition lama. Tempat tuition ni dipilih kerana lokasi yang berdekatan dengan rumah. Kalau agak2 takde transport (selalu memang ada la) boleh ajer transport tu bawa ke tempat tuition dari sekolah ataupun dari rumah. Kemudian boleh hantar balik. 

Ni ummi tunggu sampai kengkawan pun masuk kelas.  


Datang la 2 orang kawan ke bilik tuition. 


Mereka bertiga ni satu sekolah. Lepas paginya sibuk bergotong royong kat kelas, kena pulak datang tuition ye?. Itu lah kehidupan pelajar. Nanti esok2 bila dah besar rindu pulak zaman sekolah. 


Moga pembelajaran Dania dan kawan2 dipermudahkan. Next year nak naik Tingkatan 3...

Balik tuition Dania kata kelas dia ada 9 orang pelajar. Ok la jugak tak le ramai sangat. Boleh cikgu tuition concentrate kan...

Comments

  1. tingkatan 2 dah pergi tuition, wahh rajinnya Dania ! Saya nak PMR baru ambik tuition. itupon kena paksa. hahahha. Semoga Dania terus sukses dalam pelajarannya.

    ReplyDelete

Post a Comment

Translate

Popular Posts