Wednesday, May 24

Sesekali ber Dim Sum


 
Kekadang ni tekak kita ni terasa mengada nak makan macam2. Hari ni terasa nak makan dim sum. Order la 6pcs kat Mohd Chan. Actually memang dah lama tak pergi Mohd Chan. Kalau kat Bangi ni banyakkkkkkk sangat tempat makan boleh pilih. Kalau terasa nak makanan cina memang Mohd Chan la jawabnya. Lagi satu order Ying Yong tapi order 1 je sebab portion sangat banyak. Share berdua pun rasa kenyang ya amat. Alhamdulilah.
 
Dania ni jenis akan makan yang selalu dia makan. Susah sangat nak cuba makanan lain. Kali ni saya paksa dia rasa. Tau pun sedap cuma yang dim sum lada hitam tu tak suka sangat sebab menyengat rasanya. Tapau jugak pau kaya Mohd Chan untuk snek masa rehat Dania nanti.
 
 
Siapa lagi suka Dim Sum? 

3 comments:

Related Posts with Thumbnails