Hello eznakhalili.com readers!!

Thursday, April 21

Klinik UPSR Berita Harian Didik 2016

Setiap hari Sabtu Dania ada kelas tambahan kat Sekolah Kebangsaan tapi hari ni ada exception sikit sebab saya daftarkan Dania untuk Klinik UPSR Didik 2016 yang bertempat di Heriot Watt University Campus di Putrajaya.

Ni lah Heriot Watt University yang cantik tu. Sebelah tasik ajer tu. 


Ni dalam dewan Heriot Watt ni. 


Dania tengah mencari-cari kawan2 satu sekolah tapi cuma 3 orang ajer lelaki tahun 6. Pelajar perempuan sekolah yang sama takde pun. 


Ni jadual waktu Klinik UPSR untuk 2 hari. Fees RM130 termasuk makan 3 kali untuk 2 hari ini. Berbaloi sebab cover all 4 subjects teras. 


Ni masa hari kedua Klinik UPSR ni berlangsung. Presenting abang dan kakak senior Heriot Watt University 


Buku latihan yang dibekalkan kepada para peserta Klinik UPSR 2016. 


Dania pun akan join Klinik UPSR 2016 Fasa 2. Yang ni Klinik UPSR Fasa 1. Fasa 2 lebih kepada bagaimana nak menjawab soalan kertas UPSR. Kali ni Dania tak keseorangan tapi saya dah kumpul 10 orang lagi pelajar tahun 6 sekolah kebangsaan Dania untuk join Klinik UPSR 2016 yang dijadualkan berlangsung di Bangi. Kalau dapat kumpul 10 pelajar ke atas dapat la potongan RM10. Kali ini insya allah berdekatan dengan kediaman saya yang baru. Insya Allah. 

Berminat nak join Klinik UPSR ni boleh tengok paper sisipan Didik Berita Harian untuk tarikh dan tempat yang anda selesa.  Didik diterbitkan setiap Isnin ya. Kadangkala ada edisi khas Didik hari khamis. 

No comments:

Post a Comment