Hello eznakhalili.com readers!!

Friday, September 18

Kenangan di kenduri kahwin

Pernah tak you alls ada kawan masa sekolah rendah dan semua adik beradik kawan you alls tu kenal kita termasuk mak kepada kawan you alls tu pun kenal. Dalam kes saya ni ayah kawan saya ni tak kenal la saya sebab most of the time pergi kat rumah kawan saya ni memang tak pernah nampak ayah dia yang busy tu. 

Ni wedding adik kepada kawan sekolah rendah saya Mariam. Adik dia yang kawin ni nama Ashraf. Kat pintu Pusat Komuniti Taman Tun lagi ibu Mariam dah kenal saya. Mariam ni sibuk la ke hulu hilir bawak saya jumpa adik2 Mariam yang memang kenal saya. Kak Ezna.......Yang berbaju biru ni anak-anak kawan saya la ni. Comelnya anak2 saudara Mariam ni. Kecik-kecik flower girl. 


Ashraf ni paling bongsu. Masa saya sekolah rendah dulu Ashraf ni jenis pemalu gitu. 2 tahun kot masa tu. Pakai diaper lagi berlari kat dalam rumah. Now dah kahwin dah. 


Kek pengantin 3 tingkat. 


Ni kat pelamin. Moga berkekalan hendaknya....



Ni lah first time pergi wedding kemain banyak jajan. Ada kaunter ice cream Magnum walls jugak. 


Mariam yang berbaju biru, sebelah saya tu Hana. Kami semua bersekolah rendah dan menengah yang sama. Mariam ni masa sekolah rendah, darjah 3 kot kalau tak silap saya gi ikut ayat buat PHD kat UK. Satu family follow. Jumpa balik kat sekolah rendah masa darjah 5. 


Colorful Kaftan untuk wedding hari ini. Tone down dengan syria hitam. 


Lama juga tak gi kenduri kahwin. Nak ikutkan my batch dah takde la kot. Batch adik-adik tak pun kawan hubby punya anak......

Siapa yang berminat nak beli penginapan di Hard Rock Hotel Bali, 3 malam, breakfast untuk 2 orang, validity : 1 Aug 2015 - 31 Jan 2016, Bernilai RM3,000 (nak jual murah ajer) boleh pm saya kat fb atau email : roseqisteena@yahoo.com 

1 comment:

  1. hensem nya pengantin lelaki..pengantin perempuan pun jelita gitu :)

    ReplyDelete